Diétás étrend

A helyes táplálkozásért alapvető fontosságú intézkedéseket kell tennünk

Küzdjük le a tápanyaghiányt

Házi / bio élelmiszereket vásároljunk

Modern korunk táplálkozására a tápanyaghiány jellemző. Még a tápanyagokban gazdag ételek, mint a zöldségek és gyümölcsök esetében is megfigyelhető, hogy az utóbbi 35 évben vitamin és ásványi-anyag tartalmuk a harmadára csökkent.

Csökkentsük a szénhidrátbevitelt

Korunk tápanyaghiányát tovább fokozza a túlzott szénhidrát fogyasztás. Az ételek megemésztéséhez a gyomorban savra van szükség, de a magas glikémiás indexű szénhidrátok a gyomornedvet lúgossá teszik, ami a savas ellentéte.

Segítsük szervezetünket

Ha nem tudjuk az ételt rendesen megemészteni, akkor a szervezetben tovább fokozódik a fehérjék, vitaminok és ásványi anyagok hiánya, ami károsítja a szervezet anyagcsere folyamatait.

Szorítsuk vissza a szénhidrátfogyasztást

Hagyjuk el az egészségtelen szénhidrátokat

Az utóbbi 500 évben a szénhidrátot tartalmazó élelmiszerek megsokszorozódtak étrendünkben, különösen a gyorsan felszívódó, a vércukrot hirtelen nagymértékben emelő, magas glikémiás indexű szénhidrátok aránya nőtt meg.

Válogassuk meg a szénhidrátokat

A magas glikémiás indexű szénhidrátok fogyasztásának köszönhetően az elhízás már járványszerű méretet öltött. Még a kíváló genetikával rendelkező emberek sem tudnak életük végéig ellenállni ennek a mérgező dózisnak.

Számoljuk fel a vitaminhiányt

A magas glikémiás indexű szénhidrátok fogyasztásának ez a mérhetetlen mértékű növekedése a szénhidrát-anyagcsere túlsúlyát eredményezi. A szénhidrát-anyagcsere túlsúlya vitaminhiányt okozhat szervezetünkben.

Komplex Diéta
étrendbe illesztése

A reggelit vagy a vacsorát kiválthatjuk, helyettesíthetjük a Komplex Diétával, de az első hónapban akár mindkettőt is.

Elkészítési módja: tegyen 2 dl tejbe 25g, egy adag Komplex Diétát, Shaker pohárban rázza össze, várjon 3 percig, majd újra rázza össze és igya meg. Ha a Komplex Diétát több folyadékkal szeretné inni, 2dl tejhez önthet vizet.

Hogyan csökkenthető a testsúly?

A Komplex Diéta fogyasztásával az alábbi célokat érhetjük el:

Anyagcsere optimalizálása

Hogy az anyagcsere folyamatok vitaminhiány miatt ne károsodjanak, a Komplex Diéta tartalmaz egy komplett multivitamint - megtalálható benne az összes vitamin, ásványi anyag és a fontos nyomelemek.

Tápanyaghiány felszámolása

A tápanyaghiány felszámolásának érdekében a Komplex Diéta több mint 50 féle hozzáadott tápanyagot tartalmaz. Ezek az anyagok segítik helyreállítani a szervezet helyes működését.

Ideális táplálék fogyasztása

A Komplex Diéta magas fehérje- és rosttartalmának, valamint alacsony glikémiás indexű szénhidráttartalmának köszönhetően ideális tápláléknak tekinthető.

Étkezési tanácsok

Fogyókúra alatt nem kell éheznünk, de ételeinket gondosan meg kell válogatnunk

Fehérjék

A fogyókúra alatt bármely fajtájú fehérjetartalmú étel fogyasztása megengedett pl. húsok (csirke, sertés, marha, kacsa, liba, bárány, kecske), hal, tojás, sajtok, felvágottak, szalámik, kolbászok, sonkák stb.

Zsírok

A zsírok nem befolyásolják a vércukor szintjét, így az inzulin termelődését sem, ezért a fogyókúra első hónapjában a zsírok is megengedettek. Az Omega3 zsírsavak fogyasztása elősegíti a a zsírok elégését.

Szénhidrátok

Egyedül a szénhidráttartalmú ételeket kell napi 60g-ra korlátozni, és ezt a mennyiséget is 45 glikémiás index alatti szénhidrátok közül válasszuk, így éhségérzetünket is hosszabb időre elűzhetjük.

Gyümölcsök

A fogyókúra ideje alatt le kell mondani a gyömölcsök fogyasztásáról, a vitaminszükségletet a Komplex Diétával biztosíthatjuk, de a gyümölcsök helyett fogyasztható zöldségekben is sok a vitamin.


 

Rendszeres mozgás

A sport és a mozgás egyrészről segíti fogyásunkat, másrészről a Komplex
Diétában lévő vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek és antioxidánsok
mozgás során nagyobb arányban tudnak hasznosulni szervezetünkben.

Kezdem a sikeres fogyókúrát >>>